Nazirlər Kabineti “Qrant müqavilələrinin (qərarlarının) qeydə alınması Qaydası”nda dəyişiklik edib.
APA-nın məlumatına görə, dəyişikliyə əsasən, qrant müqaviləsinin (qərarının) qeydə alınması üçün tələb olunan sənəd və ya məlumatın Elektron Hökumət İnformasiya Sistemi vasitəsilə müvafiq dövlət orqanından (qurumundan) əldə edilməsi mümkün olduqda, həmin sənədin və ya məlumatın təqdim edilməsi tələb olunmayacaq.
Nazirlər Kabinetindən APA-ya verilən məlumata görə, “Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Qrant müqavilələrinin (qərarlarının) qeydə alınması Qaydası”nda dəyişiklik edilməsi barədə” Nazirlər Kabinetinin qərarı Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş “Açıq hökumətin təşviqinə dair 2020-2022-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”nın 4.5-ci bəndinin icrasını təmin etmək məqsədilə hazırlanıb. Sərəncamda Dövlət Xidmətlərinin Elektron Reyestrinə daxil edilmiş xidmətlərin “ASAN xidmət” indeksi əsasında qiymətləndirilməsinin nəticələri əsasında dövlət xidmətlərinin təkmilləşdirilməsi mexanizminin yaradılması tapşırılıb. Qərara əsasən dövlət xidmətlərinin göstərilməsi zamanı dövlət informasiya ehtiyatları və sistemlərində olan sənədlərin (məlumatların) vətəndaşlardan tələb edilmədən həmin informasiya ehtiyatları və sistemlərindən əldə edilməsi, bununla da dövlət xidmətlərinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı müddəa müəyyən edilir.
Qrant müqavilələrinin qeydə alınması qaydası dəyişib
© APA | Nazirlər Kabineti
18 noyabr 2021 12:35 (UTC +04:00)
Sosial
DİM: Beş nəfərin nəticəsi ləğv olunub, 6 nəfər maksimal bal toplayıb
20:26
19 aprel 2024
Martın 17-də keçirilmiş buraxılış imtahanının nəticələri elan olunub
20:23
19 aprel 2024
Gecikdirilmiş 35 min manatdan çox vəsait işçilərə ödənilib
16:50
19 aprel 2024
Türkiyə ilə əməyin təhlükəsizliyi və gigiyenası sahəsində təcrübə mübadiləsi aparılır
16:19
19 aprel 2024