® «Mothercare» endirim kampaniyası keçirir
01 iyun 2012 06:58 (UTC +04:00)
APA-nın məlumatına görə, kampaniya 3 gün davam edəcək.
«1 iyunda böyüklərin də diqqətə layiq olduğunu düşünənlər var. Çünki uşaqların müdafiəsi məsuliyyəti ilk növbədə valideynlərin üzərinə düşür. İstidən, soyuqdan, zərərli vərdişlərdən, pis mühitdən uşağı qorumaq valideyndən hər an sayıqlıq tələb edir. Bələkdən tutmuş, məktəb seçiminədək hər şeyin ən yaxşısını tapmaq üçün ata-ana daim axtarışda olur. Buna görə də keyfiyyəti sınanmış markalar, təcrübəli valideynlərin tövsiyələri onlar üçün çox qiymətlidir».
«Mothercare» keyfiyyətli, təhlükəsiz, komfortlu, optimal düşünülmüş dizaynla və qayğı ilə yaradılmış məhsulları ilə bütün dünyada ata-anaların etimadını qazanıb. Brendi fərqləndirən xüsusiyyətlər arasında xalis təbii materiallardan istifadəni, körpə geyimlərində tikişlərin üz tərəfə salınmasını, hər yaşa uyğun dizayn tərtibini, uşaq arabalarının çoxfunsiyalılığını və s. göstərmək olar. «Mothercare» brendini seçməyi valideynlər üzərilərinə düşən qayğını hiss edilə biləcək qədər azaltma hesab edirlər.
Qeyd edək ki, «Mothercare» brendi 1961-ci ildə Böyük Britaniyada yaradılıb. Brend analar və uşaqlar üçün lazım ola biləcək hər şeyi bir yerdə təklif etmək ideyasından yaranıb. 52 ölkədə 1000-ə yaxın mağaza ilə «Mothercare» bu sahədə dünya lideridir. Azərbaycanda 1996-cı ildən fəaliyyət göstərən «Mothercare» Bakıda 4 böyük mağaza ilə təmsil olunur.
«1 iyunda böyüklərin də diqqətə layiq olduğunu düşünənlər var. Çünki uşaqların müdafiəsi məsuliyyəti ilk növbədə valideynlərin üzərinə düşür. İstidən, soyuqdan, zərərli vərdişlərdən, pis mühitdən uşağı qorumaq valideyndən hər an sayıqlıq tələb edir. Bələkdən tutmuş, məktəb seçiminədək hər şeyin ən yaxşısını tapmaq üçün ata-ana daim axtarışda olur. Buna görə də keyfiyyəti sınanmış markalar, təcrübəli valideynlərin tövsiyələri onlar üçün çox qiymətlidir».
«Mothercare» keyfiyyətli, təhlükəsiz, komfortlu, optimal düşünülmüş dizaynla və qayğı ilə yaradılmış məhsulları ilə bütün dünyada ata-anaların etimadını qazanıb. Brendi fərqləndirən xüsusiyyətlər arasında xalis təbii materiallardan istifadəni, körpə geyimlərində tikişlərin üz tərəfə salınmasını, hər yaşa uyğun dizayn tərtibini, uşaq arabalarının çoxfunsiyalılığını və s. göstərmək olar. «Mothercare» brendini seçməyi valideynlər üzərilərinə düşən qayğını hiss edilə biləcək qədər azaltma hesab edirlər.
Qeyd edək ki, «Mothercare» brendi 1961-ci ildə Böyük Britaniyada yaradılıb. Brend analar və uşaqlar üçün lazım ola biləcək hər şeyi bir yerdə təklif etmək ideyasından yaranıb. 52 ölkədə 1000-ə yaxın mağaza ilə «Mothercare» bu sahədə dünya lideridir. Azərbaycanda 1996-cı ildən fəaliyyət göstərən «Mothercare» Bakıda 4 böyük mağaza ilə təmsil olunur.
Sosial
Bakıda “Təbəssüm üçün musiqi” adlı silsilə tədbirlər həyata keçiriləcək
20:15
28 may 2024
Kür çayının Qıraqkəsəmən məntəqəsində səviyyəsi tədricən azalıb
18:16
28 may 2024
Bağanıs Ayrım kəndində minatəmizləmə işləri davam edir - FOTO
16:53
28 may 2024
Uşaqlar üçün yeni Sosial Xidmət Mərkəzi fəaliyyətə başlayıb
19:44
27 may 2024