MTRŞ: Telekanallarda sponsorların təqdimatının reklam kimi verilməsinin qarşısı alınacaq
03 oktyabr 2012 08:09 (UTC +04:00)
APA-nın xəbərinə görə, bunu Milli Televiziya və Radio Şurasının (MTRŞ) sədri Nuşirəvan Məhərrəmli jurnalistlərə açıqlamasında deyib.
N. Məhərrəmli bildirib ki, telekanallarda sponsorların təqdimatı reklam kimi verilir: “Bu isə doğru deyil və bu halın qarşısı alınacaq. Çünki reklama verilən vaxtla sponsorlara ayrılan vaxt eyni deyil. Bunlar ayrı-ayrı şeylərdir. Çox təəssüf ki, telekanallarda belə hallar var. Bunun aradan qaldırılması üçün qanunvericiliyin verdiyi tələblər çərçivəsində addımlar atılacaq”.
N. Məhərrəmli bildirib ki, telekanallarda sponsorların təqdimatı reklam kimi verilir: “Bu isə doğru deyil və bu halın qarşısı alınacaq. Çünki reklama verilən vaxtla sponsorlara ayrılan vaxt eyni deyil. Bunlar ayrı-ayrı şeylərdir. Çox təəssüf ki, telekanallarda belə hallar var. Bunun aradan qaldırılması üçün qanunvericiliyin verdiyi tələblər çərçivəsində addımlar atılacaq”.
Media
UNESCO Qəzzada baş verənləri işıqlandıran fələstinli jurnalistləri mükafatlandırıb
19:57
3 may 2024
Bakıda MDB İnformasiya Şurasının XXXI iclası keçirilib
18:34
3 may 2024
AzərTAc-ın işçilərinin əməyinin ödənilməsi şərtlərinə dəyişiklik edilib
17:50
3 may 2024
Əhməd İsmayılov: Azərbaycan mediası işini müasir trendlərə cavab vermək səviyyəsində qurmaqda maraqlıdır - FOTO
11:17
3 may 2024