Bu barədə «APA-Economics»ə ölkədə fəaliyyət göstərən yeganə kollektor şirkəti – «BOA» kollektor agentliyinin direktoru Samir Mustafayev bildirib.
Onun sözlərinə görə, problemli borclar artdığına və banklar belə borcları qaytarmaq üçün xüsusi imkanlara malik olmadıqlarına görə, bu məsələnin həlli üçün kollektor agentliyinə müraciət edir: «Köhnə borcların qaytarılmasına əlavə pul xərcləməkdənsə, bu işləri bizə, yəni kollektor agentliyinə həvalə edib, xidmət haqqını isə yığılan pullardan ödəmək banklar üçün daha sərfəlidir».
Şirkət rəhbəri bildirib ki, problemli borcların yığılması - kollektor xidmətlərinə tələbatın artmasının əsas səbəbi bank kreditlərinin həcminin artması və kredit şərtlərinin yüngülləşdirilməsidir.
Ötən ilin mayında fəaliyyətə başlayan «
Şirkətin üzərində işlədiyi problemli borcların 300-ə qədəri bankların telefon alışı üçün verdiyi kreditlərdir. Onların arasında hətta 40 manatlıq kreditlər də var: «Belə borcların yığılması üçün sifarişlər tək-tək deyil, portfel şəklində qəbul edilir».
S.Mustafayev bildirib ki, agentliyin müştəriləri arasında hətta bir dövlət şirkəti də var, hansı ki, yerinə yetirilmiş müqaviləyə görə pulunu ala bilmir. Bəzi şirkətlər isə özlərini problemli kreditlərdən əvvəlcədən sığortalamağa çalışır: «Elə şirkətlər də var ki, hətta kreditləşməyə başlamamış bizimlə müqavilə bağlayır ki, gələcəkdə verəcəkləri kreditlərdə problem yaranarsa, onların yığılmasına kömək edək».
«
Ümumilikdə fəaliyyətə başladığı 7-8 ay ərzində «
Şirkət rəhbəri bildirib ki, agentlikdə xidmət haqqı borcun tarixindən asılı olaraq borcun məbləğinin 20-55%-ni təşkil edir. Çünki köhnə borcları qaytarmaq daha çətin olduğuna görə, borc köhnəldikcə xidmət haqqı da artır, ən çətin borc sayılan 4 ilin borcu üçün xidmət haqqı 50%-dir. Fiziki şəxslərdə xidmət haqqı nisbətən aşağıdır – 15-20%. Çünki onların işləri banklardakı kimi mürəkkəb olmur.
«