Azərbaycanda reklam xarakterli SMS-lərlə bağlı “Telekommunikasiya haqqında” Qanuna dəyişikliklər edilir

Azərbaycanda reklam xarakterli SMS-lərlə bağlı “Telekommunikasiya haqqında” Qanuna dəyişikliklər edilir
# 30 oktyabr 2014 09:50 (UTC +04:00)

Bakı. Aynur Əliyeva - APA-Economics. Azərbaycanda mobil telefonlara göndərilən reklam xarakterli SMS-lə bağlı “Telekommunikasiya haqqında” Qanunda dəyişikliklər edilməsi ilə əlaqədar təkliflər hazırlanıb.

Bu barədə “APA-Economics”ə rabitə və yüksək texnologiyalar nazirinin müşaviri Müşviq Əmirov məlumat verib.

M. Əmirovun sözlərinə görə, mobil rabitə abunəçilərinə əvvəlcədən razılaşdırılmadan müxtəlif məzmunlu reklam xarakterli SMS-lərin göndərilməsi, bir sıra hallarda bunun müqabilində abunəçilərin balansından vəsait çıxılması barədə KİV-də yayımlanan məlumatlarla, Milli Məclisə, digər dövlət qurumlarına, eləcə də RYTN daxil olan şikayətlərlə bağlı nazirlik tərəfindən Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidməti (ASİHMDM) ilə birgə araşdırmalar aparılıb.

Araşdırma nəticəsində məlumat və reklam xarakterli kütləvi SMS-lərin bir neçə növü müəyyənləşdirilib: yeni tarif və ya məhsullar (xidmətlər) barədə operatorların öz abunəçilərinə göndərdiyi məlumat xarakterli SMS-lər; məzmun və xidmət təchizatçıları tərəfindən təqdim edilən xidmətlər barədə məlumat xarakterli SMS-lər; digər şirkət, bank, mağazalar tərəfindən göndərilən reklam xarakterli SMS-lər.

M. Əmirov bildirib ki, mobil operatorlar tərəfindən nazirliyə verilən məlumatlara əsasən, bir çox hallarda istehlakçıların özləri tərəfindən şirkət, bank, mağazalara nömrələrinin təqdim edilməsi həmin abunəçilərə davamlı olaraq SMS-lərin daxil olmasına şərait yaradır. Daxil olan SMS-ə görə abunəçinin balansından pul tutulması isə yalnız abunəçilərin özləri tərəfindən təklif olunan xidmətin aktivləşdirilməsi nəticəsində mümkün olur.

“Mobil operatorlar, istehlakçı hüquqlarının ifrat müdafiəsinin sahibkarlıq fəaliyyətinə maneələr yarada biləcəyini, reklamların digər yayım vasitələrində (məsələn, televiziyada, radioda və digər KİV-də) olduğu kimi, istehlakçıların iradəsindən asılı olmadığını vurğulasalar da, mobil abunəçilərin həmin reklamlardan imtina ilə bağlı müxtəlif vasitələrə malik olduqlarını qeyd edirlər. Məsələn, reklam daxil olan nömrəyə STOP yazıb göndərməklə və yaxud mobil operatorun müştəri xidmətlərinə rəsmi müraciət etməklə abunəçi onun nömrəsinə göndərilən reklam xarakterli SMS-ləri dayandıra bilər”, - deyə nazirin müşaviri qeyd edib.

M. Əmirov həmçinin vurğulayıb ki, nazirlik abunəçilərin çoxsaylı müraciətlərini nəzərə alaraq, bu məsələ ilə bağlı “Telekommunikasiya haqqında” qanunda dəyişikliklər edilməsi ilə əlaqədar təkliflər hazırlayıb.

“Belə ki, mobil telekommunikasiya şəbəkəsi üzərindən reklam və əyləncə xarakterli SMS-lərin (abunəçilər arasında göndərilən və qəbul edilənlər istisna olmaqla) abunəçilərə kütləvi və avtomatik olaraq göndərilməsinin yalnız abunəçinin ilkin razılığı alındığı halda həyata keçirilməsi və bu məsələni əhatə edən digər maddələrin daxil edilməsi təklif olunub. Hazırda bu təkliflər baxılması üçün aidiyyəti dövlət qurumlarına təqdim edilib”.

#
#

ƏMƏLİYYAT İCRA OLUNUR