Hərraclarda elektron xidmətlərin tətbiqi genişləndirilir

Hərraclarda elektron xidmətlərin tətbiqi genişləndirilir
# 01 avqust 2014 09:26 (UTC +04:00)

Bakı. APA-Economics. Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi 2012-ci ildən elektron xidmətlərin tətbiqinə başlayıb. Bu il komitə yeni elektron xidmətlər istifadəyə verib. Komitədən “APA-Economics”ə verilən məlumata görə, elektron xidmətlər sahəsində komitənin həyata keçirdiyi növbəti tədbir dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi ilə bağlı hərraclarda iştirak üçün sifarişlərin qəbulunun elektron müstəviyə keçirilməsidir. Məqsəd özəlləşdirmə prosesində müasir yanaşmaları, modern xidmətləri önə çəkmək və getdikcə tətbiqini genişləndirməkdir.

Qeyd olunan müasir yanaşmaların və modern xidmətlərin mahiyyəti dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi prosesini tədricən elektronlaşdırmaq, vətəndaş-məmur ünsiyyətini maksimum azaltmaq, bununla vaxta qənaət etməkdən ibarətdir.

Bu istiqamətdə komitə bir sıra nailiyyətlər əldə edib. Belə ki, komitənin elektron xidmətlər portalında 5 interaktiv xidmət məhz dövlət əmlakının özəlləşdirilməsində keçirilən hərraclarla bağlıdır. Portalda orta və iri dövlət müəssisələrinin çevrilməsi nəticəsində yaradılan səhmdar cəmiyyətlərin səhmlərinin, kiçik dövlət müəssisə və obyektlərin, başa çatdırılmamış tikililər kimi özəlləşdirilən tikililərin özəlləşdirilməsinə dair hərraclarda iştirak üçün sifarişlərin elektron qəbulu kimi xidmətlər mövcuddur. Həmçinin yerli icra hakimiyyəti orqanlarının sərəncamında olan, habelə yaşayış binalarında yerləşib dövlət vəsaiti hesabına inşa edilmiş istifadədə olmayan qeyri-yaşayış sahələrinin hərracda satışına dair sifarişlərin qəbulu kimi elektron xidmət də istifadəyə verilib. Bundan əlavə, dövlət qurumlarının balansında olan nəqliyyat vasitələrinin özəlləşdirilməsi ilə bağlı keçirilən hərraclarda iştirakla bağlı sifarişlər də elektron qəbul edilir. Belə ki, portalda dövlət müəssisə və təşkilatlarının balansında olan istismar müddəti bitmiş nəqliyyat vasitələrinin və avadanlıqların hərraclar vasitəsilə satışına aid sənədlərin elektron qəbulu kimi yeni xidmət də vətəndaşların istifadəsindədir.

2012-ci ildən etibarən müsadirə edilmiş və vərəsəlik hüququ əsasında dövlət mülkiyyətinə keçən əmlakların satışı ilə bağlı hərraclarda iştirak üçün internet vasitəsilə elektron formada sifarişlərin qəbulu və qeydə alınması həyata keçirilir. Ümumilikdə, bu xidmət vasitəsilə indiyədək 200-dən çox əmlak üzrə verilmiş 44 elektron sifarişlə həmin əmlaklar hərraclarda özəlləşdirilib. Portalda təqdim olunan dövlət müəssisə və təşkilatlarının balansında olan istismar müddəti bitmiş nəqliyyat vasitələrinin və avadanlıqların hərraclar vasitəsilə satışına aid sənədlərin elektron qəbulu vasitəsilə 52 elektron sifariş qəbul edilib, 43 əmlak özəlləşdirilib.

Bundan başqa, Orta və iri dövlət müəssisələrinin çevrilməsi nəticəsində yaradılan səhmdar cəmiyyətlərinin səhmlərinin pul hərraclarında satışına dair sifarişlərin qəbulu ilə bağlı 7 elektron sifariş verilib, 5 səhmdar cəmiyyətinin səhmləri özgəninkiləşdirilib. Başa çatdırılmamış tikililər kimi özəlləşdirilən obyektlərin hərracda satışına dair sifarişlərin qəbulu üzrə isə 9 elektron sifariş verilib, 8 əmlak satılıb. Kiçik dövlət müəssisələrinin (obyektlərin) hərracda satışına dair sifarişlərin qəbulu üzrə 23 elektron sifariş qəbul edilib və 23 əmlak özəlləşdirilib.

Qeyd edək ki, komitənin elektron xidmətlər portalında 20 interaktiv, 2 informativ olmaqla 22 e-xidmət istifadəçilərə təqdim olunur.

#
#

ƏMƏLİYYAT İCRA OLUNUR